Сфера
Здравни специалисти, инженери, продавачи и готвачи са сред заявените позиции в Бюрото по труда в Разград
9058
България
Здравни специалисти, инженери, продавачи и готвачи са сред заявените позиции в Бюрото по труда в РазградЗдравни специалисти, инженери, продавачи и готвачи са сред заявените позиции в Дирекция „Бюро по труда“ в Разград.Броят на свободните работни места към днешна дата е 76, съобщи директорът на трудовата институция в града Виолета Рангелова.
Стела Филипова
| 06 Ноември 2025, 10:42 ч.
Здравни специалисти, инженери, продавачи и готвачи са сред заявените позиции в Дирекция „Бюро по труда“ в Разград. Броят на свободните работни места към днешна дата е 76, съобщи директорът на трудовата институция в града Виолета Рангелова. Тя обясни, че 10 от заявените от работодатели места са за готвач, помощник-готвач, работник кухня, сервитьор и сладкар. Търсят се също главен счетоводител, бизнес консултант, касиер в счетоводство, счетоводител, вътрешен одитор. Свободни работни места има и за акушерка, фармацевт магистър, помощник-фармацевт и лаборант. Продължава търсенето на инженер химик, инженер металург, биолог-микробиолог. Свободни работни позиции са обявени и за продавач консултант, продавач на пазара, помощник магазин, каза Рангелова. Тя добави, че служителите на Бюрото по труда са на разположение за предоставяне на информация относно заявените свободни работни места. Информацията е достъпна и на таблото на дирекцията. Директорът на Бюрото по труда в Разград съобщи още, че в периода от 30 октомври до 3 ноември по Националната програма за обучение и заетост на продължително безработни – Компонент 2 е осигурена заетост на 37 души. В Община Разград работа са си намерили 25 безработни, в Община Лозница препитание е осигурено на осем души, а в Община Цар Калоян – на четирима продължително безработни. „Програмата е насочена към работодателите от публичния сектор и включва наемане на продължително безработни за работа в аварийни групи за неотложни действия. Дейностите по програмата са до края на декември“, допълни Виолета Рангелова. В края на октомври граждани, търсещи работа, посетиха трудовата борса, организирана от Бюрото по труда в Разград. В инициативата се включиха представители на работодатели от различни сфери на икономиката.
Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-важните новини и събития от рубриката във входящата си поща.
Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
|
|
Получавайте най-важните новини и събития от Вашият град.
От понеделник до петък от нашия редактор Стела Филипова
|
|
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
|
Общинският съвет в Цар Калоян прие Етичен кодекс на общинските съветници
|
|
|
Малки коледари наричаха за здраве и благополучие по време на последното за годината заседание на Общинския съвет в Исперих
|
|
|
Хасково изпраща успешна година с предимство на работа по мащабни проекти с европейско финансиране
|
|
|
Има лек спад в регистрираните остри респираторни заболявания в област Габрово през тази седмица, съобщиха от РЗИ
|
|
|
Община Исперих планира обновяване на тенис кортовете
|
|
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
|
Време за четене - месец Декември
Препоръчани заглавия |
ОЩЕ ОТ НОВИНИТЕ ДНЕС
|
С празничен гала концерт в Разград отбелязаха 70-годишнината на маестро Красен Иванов
|
|
|
Остатъчните средства от капиталовата програма на Община Цар Калоян за 2025 г. ще бъдат насочени за проектиране на улици
|
|
|
Общинското предприятие "Комунални дейности" да въведе участие на работниците в управлението, решиха съветниците в Цар Калоян
|
|
|
Община Цар Калоян ще партнира на пожарната по проект за превенция при бедствия и пожари
|
|
|
Общинският съвет в Цар Калоян прие Етичен кодекс на общинските съветници
|
|
Радиопрограми



Тикер
9058
ЗАПАЗИ
Общинският съвет в Цар Калоян прие Етичен кодекс на общинските съветници. С въвеждането му се регламентира прозрачността, отчетността и ефективността в работата на общинските съвет ...